Мета уроку: дати учням поняття про знаходження карбонових кислот в природі, формувати знання учнів про карбоксильну,
функціональну групу на прикладі оцтової кислоти; ознайомити
учнів із структурною й електронною формулами оцтової
кислоти; показати зв'язок між функціональною карбоксильною
групою та фізичними властивостями оцтової кислоти.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форми роботи: розповідь учителя з елементами бесіди, лабораторний
експеримент, презентація учнів, повідомлення учнів,
лабораторний дослід.
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
(Учні працюють біля дошки)
Задача: У результаті спалювання сприту утворилося 3 моль вуглекислого
газу і 4 моль води. Назвіть цей спирт.
Задача: Яка маса натрію прореагувала з гліцерином, якщо виділилося 280 мл. водню (н.у.)
No comments:
Post a Comment